قابل توجه همکاران:

معاون آموزشی وزارت بهداشت:
نتایج اولیه آزمون دستیاری 16اردیبهشت اعلام می‌شود
برخی از سؤالات آزمون دستیاری حذف شد

نتایج نهایی و اسامی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیاری وزارت بهداشت اوایل شهریور ماه اعلام می‌شود.

دکتر محمدعلی محققی، معاون آموزشی و امور دانشجویی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه نتایج مرحله اول آزمون پذیرش دستیاری وزارت بهداشت در 16 و 17 اردیبهشت اعلام می‌شود، اظهار کرد: پس از توزیع کارنامه و انتخاب رشته نتایج نهایی پذیرفته شدگان اوایل شهریور ماه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون امسال پذیرش دستیاری در صحت و سلامت کامل برگزار شد، تصریح کرد: با این حال رسیدگی به اعتراضات مستند منجر به حذف برخی از سوالات شد.

وی با بیان اینکه ظرفیت نهایی پذیرش هنوز نهایی نشده است، گفت: ظرفیت پذیرش دستیار پزشکی به نیاز سیستم سلامت کشور بستگی دارد و طی آن در برخی رشته‌ها افزایش ظرفیت و در برخی دیگر از رشته‌ها مانند اطفال و پزشکی اجتماعی کاهش ظرفیت داشته‌ایم 


نتایج اولیه سی و دومین دوره پذیرش دستیار تخصصی 16 اردیبهشت اعلام می شود

کارنامه های اولیه داوطلبان به همراه فرم انتخاب رشته برای افرادی که نمره بالاتر از 150 کسب کرده اند 16 اردیبهشت ماه توزیع می شود.

دکتر "حسین غفاری" - مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی مهر، افزود: نتایج اولیه سی و دومین دوره پذیرش دستیار تخصصی 16 اردیبهشت ماه اعلام می شود. همچنین در این روز فرم انتخاب رشته برای افرادی که بیش از 150 نمره کسب کرده اند صادر می شود.

وی افزود: داوطلبان می توانند یکصد رشته شهر را انتخاب کنند که فرم انتخاب رشته را باید تا پایان وقت اداری 17 اردیبهشت ماه به دانشگاه های محل آزمون تحویل دهند.

غفاری زمان احتمالی اعلام نتایج را تیر ماه جاری عنوان کرد و تأکید کرد: این زمان هنوز قطعی نیست و در موقع مقتضی به داوطلبان اعلام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون پذیرش دستیار تخصصی 11 اسفند ماه سال گذشته با حضور 15 هزار و 369 داوطلب برگزار شد که از این میان 10 هزار و 116 نفر مرد و 5 هزار و 253 نفر زن بود

نظرات 1 + ارسال نظر
زیبا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ب.ظ http://2khtartanha-ziba.persianblog.com

سلام . نیدونم چی بگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد