Where love is God is also

هر کجا محبت باشد،خدا هم هست

God is in your heart,,yet you search for him in the wilderness

خدا در قلب توست و تو در بیابان ها به دنبالش می گردی

The nearer the soul is to God, the less its,
since the point nearest the circle is subject to the least motion.. disturbances

هر چه روح به خدا نزدیکتر باشد، آشفتگی اش کمتر است
.زیرا نزدیک ترین نقطه به مرکز دایره، کمترین تکان را دارد

Every happening, great and small
is a parable whereby God speaks to us,
and the art of life is to get the message.

هر اتفاقی که می افتد،چه کوچک چه بزرگ،وسیله ای است
برای آنکه خدا با ما حرف بزند و هنر زندگی دریافت این پیام هاست

نظرات 3 + ارسال نظر
رحیم یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ http://oxinads1.blogsky.com/

سلام خسته نباشی وقعا وبلاگ خوبی داری
یه سری به ما بزن اگه خواستی تبادل لینک کنیم
با تشکر امید وارم موفق بشی

دکتر نوید سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://yaghesh.persianblog.ir

سلام...
مطمئن هستم که حالتون خوبه.......
من نویسنده ی وبلاگ " یک دانشجوی پزشکی" هستم.
که پس از اینکه این وبلاگ را تعطیل کردم، در وبلاگ جدیدم یعنی"یک اندیشه" می نویسم...
امیدوارم که سر بزنید...
در ضمن شما با افتخار لینک هستید...

مریم یکشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام بااجازه از بعضیاش استفاده کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد